Manažer obchodu se specializací na železniční dopravu

-
Plzeň
-
Manažerská pozice
-
Vhodné pro absolventy
Co tě čeká?
Budeš aktivně vyhledávat obchodní příležitosti u stávajících i potenciálních zákazníků a přetvářet je v nabídky a kontrakty. Tvým posláním bude naslouchat zákazníkům, identifikovat jejich potřeby a pomáhat jim hledat řešení za využití produktů a kompetencí ZATu.
Neděláme nabídky, které jsou do počtu, ale nabízíme komplexní řešení s nejvyšší kvalitou a přidanou hodnotou pro ZAT i zákazníka. Zaměřujeme se na obory s vysokými nároky na bezpečnost a spolehlivost a na technologie a služby vyžadující inovativní a individuální řešení. Naše produkty pomáhají zvyšovat efektivitu a spolehlivost v širokém spektru oborů od energetiky přes železniční dopravu až po IoT, chytré provozy a budovy. Po příchodu na ZAT by ses primárně zaměřil/a na oblast železniční dopravy, kde působíme již několik desítek let a naše dodávky nalezneš na více než polovině drážních dispečinků v České republice, budeš tak mít na co navazovat.
Na ZATu máme spousty kvalifikovaných lidí, kteří tě podpoří při tvém zaučování a budou ti pomáhat při zpracování prvních obchodních případů. To platí i pro vysvětlení technických detailů a přínosů našich produktů. Vždy se budeš mít o koho opřít a kdo ti pomůže dosáhnout výsledků, které potřebujeme my všichni. Pokud tě budou zajímat i jiné složitější obory, určitě budeš mít cestu otevřenou. Naším cílem je využít tvůj potenciál.
Koho hledáme k nám do týmu?
Hledáme samostatného a spolehlivého člověka, který splní to, co slíbí. Vzájemná důvěra je jedna z hodnot, na kterých jako firma stavíme ve vztahu k sobě navzájem i k zákazníkům, a tak hledáme někoho, kdo to má podobně. Kolegu, pro kterého není slib jen slovo, ale osobní závazek, pro jehož naplnění udělá maximum.
Od nového kolegy očekáváme, že bude mít drive a tah na branku. Je cílevědomý a bude mu/jí záležet na dosahování výsledků a plnění stanovených cílů. Pokud se ti bude dařit zasmluvňovat obchody s vysokou přidanou hodnotou a/nebo v souladu se stanovenou strategií, budeš si moci k měsíční mzdě přilepšit i dalšími bonusy.
Vedle práce v kanceláři a vzdálené komunikace se zákazníky tě budou čekat i osobní obchodní schůzky a prezentace, měl bys umět posluchače zaujmout a nadchnout. Nebát se navazovat nové a udržovat stávající kontakty je pro tuto práci základ.
Pro zpracování nabídek budeš koordinovat malý tým s kompetencemi technika, programátora, projektanta a manažera projektu. Tvojí odpovědností bude odeslání nabídky včas a v požadované kvalitě a ceně vzhledem ke konkurenci.
Co u nás uplatníš?
- Komunikace v rámci týmu nebo se zákazníky ti nedělá problém. Rád/a navazuješ kontakty a poznáváš nové lidi, ale také udržuješ a pečuješ o vztahy se stávajícími zákazníky.
- Nebojíš se řešit problémy. Čas od času je potřeba vymyslet kreativní řešení anebo zkusit řešit problém několika způsoby.
- Pro cesty za zákazníky a na obchodní a marketingové akce uplatníš řidičský průkaz skupiny B.
- Je důležité, aby tě bavila technika a měl jsi snahu vždy porozumět požadavkům našich zákazníků a jejich technickým zadání. Není třeba znát věci do hloubky, ale je třeba vědět o čem naše řešení jsou a proč si nás mají zákazníci vybrat.
- Angličtina na komunikativní úrovni ti umožní vyhledávat obchodní příležitosti i v zahraniční. Nemůžeme Ti ale slíbit dennodenní komunikaci v angličtině, ve firmě mluvíme převážně česky a v oblasti dopravy je i většina našich zákazníků prozatím také z ČR.
Na co se můžeš těšit?
- Jako obchodník se můžeš těšit na odměnu odpovídající tvým zkušenostem a také na motivační složku.
- Naplňující práci a tvoření smysluplného produktu v přátelském kolektivu.
- Moderní pracovní prostředí. Žádný open space.
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.
- Až 30dní placeného volna.
- Pěkná porce kreditů v Cafeterii.
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis!